I continuem amb l’ambient de prefesta major que es respira a Barberà. Ahir i avui, ARA I SEMPRE ha tornar a participar en la festa de fi de curs dels dos grups d’I2 de la Llar d’Infants La Baldufa. Amb els diferents vestuaris que representen part de la nostra entitat, el nostre jovent ha fet una mostra de danses a totes les famílies i infants presents. Enamorades de tot plegat i amb ganes de demà, dissabte i diumenge! Us esperem a totes per compartir somriures amb nosaltres! VISCA LA CULTURA POPULAR I VISCA BARBERÀ DEL VALLÈS! ❤️💛💚










