Fa dues setmanes la Verneda vivia el naixement d’una nova iniciativa que pretenia i pretén crear una colla de Ball de Bastons al barri. 15 dies després, no només superem la dotzena de persones que s’han interessat per la proposta i ja estan ballant plegades i plegats amb la formació proporcionada per @araisemprecultura sinó que, a més a més, aprofitant la festa de fi de curs del Casal de Barri La Verneda, 4 dansaires s’han animat i han fet una mostra de dos dels balls que han après en qüestió de dues setmanes! Una oportunitat per donar a conèixer a més gent aquesta iniciativa la qual nasqué com el fruit de la col·laboració entre la Colla Gegantera de la Verneda, el Casal de Barri de la Verneda, la Coordinadora d’Entitats de la Verneda-Sant Martí i l’Associació ARA I SEMPRE. El Ball de Bastons de La Verneda pren forma a passos gegantins i esperem a presentar-ho formalment ben aviat davant del món bastoner i de la ciutadania!
Enhorabona a totes les persones implicades i que estan fent possible aquest naixement tan il·lusionant i màgic d’una nova colla bastonera! Els somriures d’aquesta nova família cultural són, sense dubte, el millor dels regals!
VISCA EL BALL DE BASTONS! ARA I SEMPRE!











