Dimarts 16 de desembre, un grup d’alumnes de 3r, 4t i 1r de Batxillerat, participants de la cultura popular del municipi, impulsat per ARA I SEMPRE i amb un lligam clar amb el nostre projecte de cultura popular a les aules, va anar a l’Institut Ca n’Oriac de Sabadell amb l’objectiu d’apropar el Ball de Bastons a través de l’aprenentatge entre iguals. D’aquesta forma, el curs de 2n d’ESO va rebre una petita introducció teòrica per just després agafar els bastons i aprendre dues coreografies. Tot plegat dibuixant somriures sincers que acabin creant bons records i sensacions i, qui sap, si també en l’apropament de la cultura popular del seu entorn. En acabar, de fet, el nostre alumant, acompanyat pel nostre professorat responsable, els van indicar totes les possibilitats que tenien al seu abast. Tant de bo aquesta jornada acabi derivant en molt més per a moltes de les i els joves d’aquest centre. En qualsevol cas, agraïdes de la invitació per part de l’Institut Ca n’Oriac i encara més agraïdes al seu alumnat que ens va acollir tan i tan bé. La màgia de la cultura popular no té límits! VISCA LA CULTURA POPULAR! ARA I SEMPRE!










